Big Bang Is Back~!

Annyeonghaseyo guys ! ary nie eiqa nk share dgn korang pasal group lelaki korea~BigBang ! korang kenal BigBang? *angguk jew klau x kenal pun..dh angguk? terima kasih~...


Jom kite tengok ape yg Big Bang nie suka buat~~

Apakah job yg kamu ingin buat since tadika ?
G-Dragon~Sejak saya dilahirkan..saya ingin mnjadi seorg penyanyi
T.O.P~Pelakon..saya mnyentuh bidang muzik smasa blejar di sekolah                     rendah
Tae Taeyang~Walaupun saya suka mnyanyi ttpi saya x jangka yg saya akan jd penyanyi
Dae Sung~ Paderi..sebb saya seorg pnganut Kristian
Seungri~Pelatih koreografi @ penari




Sekiranya awak seorg gadis..awak ingin bercinta dgn ahli yg mana ?
G.Dragon~Saya sendiri !
T.O.P~Saya ingin bercinta dgn semua ahli sebb mereka memiliki karisma tersendiri !
Tae Yang~Dae Sung ! Kami berkongsi bilik semasa di Jepun...die seorg pndengar yg baik
Dae Sung~ Tae Yang ! kami amat serasi dr segi muzik n kgemaran
Seungri~G-Dragon. dia amat berkarisma skali ! :)


Apakah karisma terbesar awak ?
G.Dragon~ Kedut dahi
T.O.P~mata
Tae yang~gaya rambut
Dae Sung~muka senyum
Seungri~gigi taring


Apakah syarat2 yg perlu ada pd isteri awak ?
G.Dragon~Bertanggungjawab n rajin berusah semasa bekerja
T.O.P~Serasi n juga memahami saya
Tae Yang~Saya x pernah fkir psal ini sbb saya x ada tman wanita :)
Dae Sung~Pandai memasak
Seungri~ Wanita yg prihatin menunggu saya blik rumah slepas memasak


Apakah benda yg awak mesti bwak bersma ?
G.Dragon~Recorder,pen,laptop
T.O.P~Lighter
Tae Yang~topi,laptop,ipod
Dae Sung~ benda2 dlm beg saya semuanya brang kperluan saya
Seungri~Handphone


Kredit to epop

Annyeong ! Bye-yeom !

Terima kasih sebab baca..Like sekali ye ? :)

0 orang say Eiqa wife Gikwang,skandal Kim Hyunjoong:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...